COMUNICADO CONXUNTO SOBRE A EXPOSICIÓN BIOCULTURA DA CORUÑA

Os Colexios de Fisioterapeutas de Galicia (COFIGA), de Podólogos de Galicia (COPOGA), o Consello Xeral de Dietistas e Nutricionistas e a Asociación de Afectados de Intrusismo Médico Sanitario (AIMS) ante a celebración este fin de semana da Exposición BIOCULTURA na cidade da Coruña queren manifestar o seguinte:

1º – Algunhas das empresas expositoras ofrecen produtos ou servizos que consideramos cuestionables no referente á seguridade e calidade para os usuarios, posto que carecen do aval dos profesionais sanitarios CUALIFICADOS para a súa comercialización e utilización.

2º – A venda indiscriminada dalgúns aparellos, presuntamente dirixidos á curación ou corrección de anomalías físicas cuxo tratamento corresponde aos colectivos profesionais de Fisioterapeutas e Podólogos, para que sexan utilizados directamente por calquera persoa a título individual ou mesmo de forma colectiva desde establecementos non habilitados legalmente para iso, pode entrañar un grave risco para a saúde.

3º – De igual modo desde o colectivo profesional de Dietistas e Nutricionistas maniféstase o máis absoluto rexeitamento a todo aquilo que supoña ofertarlle aos cidadáns “súperalimentos” “suplementos alimenticios” etc. sen ningún tipo de control ben por un profesional habilitado para iso ou no seu caso por un médico especializado.

4º – A Asociación de Afectados de Intrusismo Médico Sanitario, como vén sendo unha constante no seu traballo desde hai dez anos, únese a esta queixa dos profesionais sanitarios porque entende que calquera tipo de tratamento, asesoramento, produto ou servizo dirixido á saúde dos cidadáns debe vir apoiado SEMPRE por un profesional colexiado.

Á marxe de canto foi exposto, queremos sinalar que esta queixa en nada supón unha crítica aos auténticos emprendedores e produtores que ofrecen servizos ou produtos seguros e/ou con indicación de que requiren supervisión por profesionais sanitarios. Ben ao contrario, recoñecemos e agradecemos o seu traballo, mentres mantemos a nosa alerta e crítica a quen pretenden comercializar servizos ou produtos que supoñen un potencial risco para a saúde dos cidadáns, valéndose da aparencia de lexitimidade que supón o respaldo institucional do Concello da Coruña ao acto e ante a falta dun exhaustivo control da Consellería de Sanidade da Xunta de Galicia.

📣🗣Os consellos dos podólogos á hora de marcar calzado para a volta ao cole. Así comentó el presidente del COPOGA, J… https://t.co/rYc3Ohf42A
El presidente Juan Dios estará mañana en directo en el programa A Revista Fin de Semana de @TVGalicia, a partir de… https://t.co/3sJczAoM1B
La secretaria del @ColexioPodologo, Cristina Fernández Espiño, habla sobre #lavueltaalcole y el cuidado de los 👣 de… https://t.co/51VnlaGKmg
📢 Abierto el plazo de inscripción del TALLER DE BIOMECÁNICA DEL CORREDOR que se celebrará el 26 de octubre en la se… https://t.co/mmYIDt94HB